Det är helt pucko!

Usch fy fan vad allt är pucko och dumt, konstigt och falskt.

Jag vet varken ut eller in, hur jag ska göra, vad jag ska tänka eller vad jag ska säga om det??
Varför kan jag inte ha några svar, jag brukar alltid ha svar framme hela tiden, till allt även det som kanske inte ens rör mig. Det är så konstigt..

Det är både lessamt och komiskt, för jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Det är hemskt men det kanske också är bra? Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra..!

Livet är inte riktigt som man tror ibland, i alla fall inte vad man har tänkt..
Det är svåra konflikter, problem som kommer upp igen, drabbar andra och är hemskt helt enkelt och jag trodde att ni skulle fixa det, men nu vet jag inte längre?
Hur ska jag kunna veta vad ni ska göra när jag själv inte vet hur jag ska göra?
Allt är bara skit ibland och då behöver jag DIG hos mig, men du ligger hemma och sover..!

Jag behöver kärlek, ge mig kärlek..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0