Ett försenat inlägg om DAG X

Heej på Er allesammans!!


 A Happy Mörla!

Igår var det som sagt dag X, jag och mina brudar var med i denna mässa med vårt företag som heter Pearls For Girls som ni alla vet, eller några av er..=)
Det gick väl ganska bra, men inte så bra som vi hade hoppats..! Tyvärr, men vi blev ju ganska nöjda med resultatet!
Men men vi sålde i alla fall några smycken och om kunderna var nöjda var vi också det.=)

Vi hade i alla fall en rolig dag även ifall vi missade prisutdelning, det var värt att, jag hade så roligt där..=) Helt klart!
Det var den bästa upplevelse jag har varit med om och ni som ska ha Småföretagande B som kursen heter , råder jag er till att verkligen ta vara på denna chansen för den kan ge er så mycket kontakter inte bara med företag utan även andra människor.=) Ni måste bara tro på er sak och komma med en bra anledning till att varför ni gjorde den saken som ni gör..! Det är viktigt att man alltid kan sin sak när man ska sälja den även ifall det är en tjänst eller vara..=) Lycka till er alla som ska ha det nästa termin.=)

Nhee mina vänner nu ska jag ta det lugnt, för nästa vecka är det påsklov och det ska blii såå härligt..=)
Ha en bra kväll för det ska jag ha!!=)
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0