God Morgon.

God morgon på er allesammans!

Sitter i skolan nu och väntar tills klockan blir 10.20 då har jag bild..!
Idag ska jag fortsätta med min tavla som jag påbörjade igår, jag målar med oljefärger och det är faktiskt roligt.! =)
Efter bilden har jag naturkunskap och jag hoppas verkligen jag får reda på hur det gick på provet i fredags.. Spännande!
Eftermiddagen har jag svenska, mentorstid och engelska, sen ska jag ta bussen hem för första gången på jätte länge, usch orkar verkligen inte sitta i en buss i 40 minuter för att komma hem..
Har inte riktigt råd med att köra bil varje dag till skolan, bensin kostar ju ganska mycket nu för tiden, synd!!

Men men idag ska jag inte göra alls mycket, hade tänkt att plugga lite, gå en runda och sen laga lite mat till mig och Henke! Han ligger och sover just nu, han har jobbat natt min lille gos=)

Ikväll blir det desperate Housewives och Ugly Betty om ni inte Henke ska titta på Navy CIS..!

Hhi men men ha en bra dag och hoppas ni har finare vårväder än vi har här..=) Usch, kallt är det också!
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0