Jaha då var lovet slut!

Usch vad lovet gfick fort, kan det bero på att man hade ett sånt bra och härligt lov?
Sitter just nu hemma framför datorn och ta en liten stund för mig själv, ska snart bege mig hem till päronen för att ta Pappas bil..! Börjar inte förrän vid 10.20 men jag ska ju hämta bilen, kanske tanka och sen köra till Alvesta som ta ca 20-25 min..!
Dagen går till skolan, slutar inte förrän vid 16.00 och då ska jag köra hem direkt för att börja laga mat, gå en runda och sen plugga!
Men vid 20.00-22.00 är jag pluggfri, då börjar mina tv-program..!!
Måste låta hjärnan ta det lugnt en stund i alla fall, annars blir det för mycket information på en gång!
Det är lättare om man tar en sak i taget, tycker jag i alla fall!
Efter tv-programmen blir det till att gå och lägga sig det är ju en ny dag imorgon också =)

Hoppas ni får en trevlig och härlig dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0