Monday and back to school!

Nu sitter jag här i skolan och ska snart ha min andra lektion för dagen! UF, vi ska gå igenom vår årsredovisning som vi ska sätta igång med att göra nu, och som ska vara klar den 8 maj.

Stress och press fortsätter..
Men det mesta är över för tillfället, v 18 och v 19 kommer det igen då är det dags för nationella proven i engelska.

Imorgon har vi muntligt nationellt prov i Svenska B och jag är klar, har bilden kvar att göra och sen läsa igenom det riktigt noga och bara öva, öva och öva så kommer detta säkert gå bra!! Jag har 5 minuter på mig att redovisa det och det får inte ta varken mer eller mindre tid än det, pressat eller vad? =) Men det ska bli roligt för en gång skull!

Efter skolan blir det till att köra till jobbet och lämna in mina arbetstider och sen vidare hem för att plugga, gå en runda och laga mat innan Henke kommer hem.. Vid 17.00 har jag gympa med de små ungarna och sen blir det plugg igen!
Kommer att få sova själv inatt, Henke ska jobba inatt så det kommer bli ensamt.. =/ usch


Jag har en känsla av att denna veckan kommer att bli lyckad och jag kommer att få ett bra slut också!

Det var ett tag sen jag kände såhär, så nu ska jag bara se framåt och se lycklig ut även ifall det svider och gör ont innuti mig.


Ha en bra dag Mina vänner!!

Loove/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0