Nationella Proven är över!

Puh Puh..

Nu är det klart och jag väl säga som så här att det gick väl ganska bra men jag får vara nöjd med det lilla!
Jag kan inte göra mer nu, nu är det över..!
Jag skrev ett tal om nobelpristagare, visst låter det bra, det tyckte jag också och det var faktiskt det enda som jag trodde jag skulle förstå mig på..=) Och det kanske jag gjorde, nu får man bara vänta på svaren och sen efter det är det dags för muntliga och sen de engelska nationella, vilket kommer bli mycket mycket svårare=/ Längtar inte tills dess!

Jag har inte lektion förrän vid 13.50 så jag får sitta här och vänta tills dess, men då hinner jag äta och sen kanske jag och Thilda kan skriva lite på rapporten som ska vara inlämnad på fredag!! Men just nu ligger vi bra till.=)

Efter idrotten har jag engelska en timme sen ska vi köra till Växjö och DAG X..=) Roooligt!
Efter Växjö blir det att åka hem till mamma och syster för att ge hundarna, hämta gympa lappar på FHS och sen hämta bilen hos farmor och farfar..=) Ska ha deras bil imon till Växjö! Nice!

Men nu ska jag äta med Janna och Mimmie!
Ha en härlig och skön vårdag!
Loove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0