Naturkunskapsprovet är ÖVER!

Jaaa god morgon alla er som inte riktigt har vaknat ännu och som inte har något speciellt för er!

Började dagen vid 08.00 med ett prov i naturkunskap, som ni kom ihåg kanske från igår så pluggade jag ju hela eftermiddagen och kvällen och det kanske hjälpte, eller kanske inte..
Jag svarade på alla frågor men jag är orolig för hur läraren rättar och hur han/hon tänker när hon rättar.?? Usch!
Jag har aldrig haft prov i det innan så jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, men jag hoppas på VG eller MVG..!
Alltid så höga krav men ibland kan det vara både positivt och negativt..! För mig är det nog både och tror jag!!

Snart har jag lektion sen ska jag nog hem, har fortfarande inte bestämt mig om jag ska fusk sola eller lägga mig hemma ute i trädgården?

Men men ha en trevlig och solig dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0