Oboy vilket vackert väder, solen skiner idag!

Ojooj vilket vackert väder det är idag!
Hörde på radion att det skulle bli 25 grader =) Mee Like the sunny Day!

Sitter i skolan just nu, inne! det är tråkigt att sitta inne när det är så fint väder..
Ska snart ha UF, där vi ska skriva vår Årsredovisning som ska vara klar den 8 maj.
Det kommer nog gå bra, har ju de duktiga tjejerna i skolan=) hihi!
Mimmie lilla är en sjukling och ligger hemma, stackare =/ Krya På dig!

Vi har idrott idag också, och vi ska hitta på ett par nya danssteg till vår dans!
Har inte riktigt kommit på några ännu men de kommer väl!  Hahha!
Sen efter idrotten har jag och Thilda engelska nationella det muntliga och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra!
Sen slutar jag för dagen och då är klockan redan 16.00..Typiskt att man ska vara i skolan en hel dag när det är så soligt och varmt ute!

Men men så kan det gå ibland, det ska ju bli fint väder imon också, då blir det till att ligga ute och glassa lite och tvätta massa maskiner..=) haha!
Kände idag på morgonen att jag inte hade så bra kläder för detta vädret just nu, så imon blir det en tripp till stan och shoppa lite fina vårkläder =)

Efter skolan har jag gymnastik med mina underbara och duktiga tjejer, som vann tävlingen i Vislanda i helgen=)
Så stolt blev jag och de hade så roligt vilket är det viktigaste! Nästa helg blir det också tävling, fast i Moheda!
Tyvärr jobbar jag hela helgen så jag kan inte följa med dem, typiskt =/ hade gärna velat åka med, men behöver pengarna inför flytten! By the way, lägenheten är nyrenoverad och klar nu så vi kan flytta in när som helst nu=) Såå skönt!!
Längtar verkligen efter att få flytta och ha ett eget hem tillsammans med Världens Bästa Kille=) <3

Nehe mina kära vänner, hoppas ni gillar vädret och har turen att kunna vara ute och ta del av den=)
Ni får ha en bra dag!
Loove/ Malin


Life is not what it seems sometimes!
It's not that simple any more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0