Pluggat hela eftermiddagen!

åhh jag har pluggat hela eftermiddagen från 13.30 till 15.30 åt lite mat och körde och handlade!
Satte mig ute igen för att plugga vid 17.30-21.00 och mellan det åt jag jordgubbar, grädde och mjölk! Lyyxx!

Såå nu har jag förtjänat en liten stund på datorn..=) eller hur?
Men jag ska snart gå och lägga mig, ska upp vid 6 imorgon för att hinna med att läsa igenom det en gång innan jag kör till skolan vid 07.25. Hoppas verkligen att det kommer bra frågor på provet, annars dör jag..!

Slutar kanske vid 10.25 om vi inte har UF och då blir det antigen hem och sola ute eller fusk sola i Vislanda, har inte bestämt mig riktigt ännu, får se det imon helt enkelt!

Men men ha en fortsatt trevlig kväll!
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0