Redovisning av Projektarbetet!

Nuuuu är allt klart =) Projektet är KLART ÄNTLIGEN..!!!!!!!!!!

Nu är det bara att se framemot studenten om några veckor! Då är det slut på all stress och press!
Men nästa sak som kommer är ett prov i naturkunskap imorgon, på 40 sidor! Inte kul, men det ska gå bra helt enkelt!
Nästa vecka har vi nationella proven i svenska muntligt, prov i konferens och reception och förberedelser inför engelska nationella, såå det är riktigt mycket nu, men som vi sa på redovisningen måste kämpa på=)
Detta är sista ruschen innan skolan är slut på ett tag i alla fall, men jag ska ju läsa vidare senare hade jag tänkt,
men jag var lite dum som inte skickade in en ansökan till hösten istället för att vänta, nu när det är så svårt med jobb och allt det som händer just nu i Världen..! =( inte bra alls!!

Men men idag ska jag i alla fall plugga hela dagen ute i solen..=) Ta det lugnt, tvätta, laga mat och gå en runda!
Ska kanske hinna med att träna i någon timme eller nått om det går för sig i min planering!
 Jag är glad för just nu!

Tänker för mycket på mitt liv och vad som kommer att hända med familjen=( inte roligt alls att inte veta någonting om vad som kommer hända!??

Ha en solig och varm vårdag
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0