Sen uppdatering!

Hej på er!

Vilket väder vi har haft nu under dessa senaste dagarna, jag har i alla fall legat ute och solat hela dagarna!
Idag är det inte så fint väder, men har jag tur kanske det blir det senare under dagen!

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu och det har faktiskt varit för att vädret har varit så fint..
Men i alla fall, i lördags var jag på fest tillsammans med Henke..=)
Sandra och Jannis födelsedagsfest, som blev jätte lyckad och vad roligt jag hade..! Dansa hela natten lång ungefär.
Började med lite mat och efterrätt och en liten tävling som var hur rolig som helst..=) haha!
Den tvälingen är värd att minnas..
Vi kom väl hem runt 4 tiden på morgonen, så jag kan bara sammanfatta kvällen som lyckad.. Sandra och Janni gjorde en kanon bra fest..=)

Söndagen gick åt till att tvätta..=) Men det var bra ändå, på natten sen skulle Henke jobba så då fick man vara själv i lägenheten..=( inte det roligaste kanske! Men jag tittade på High School Musical 3 så jag roade mig lite själv..!
Sen vid 1 tiden gick jag och la mig..=)

Måndagen gjorde jag ingenting, vilket var hur skönt som helst..=) Åkte upp till Becka och snackade lite, spelade kort/spel och myste bara. Det var roligt och jag behövde det verkligen! Kvällen tillbringades framför Tv:n med Henke och Jesper.!
Sen körde Henke hem Jesper och efter det gick vi och la oss.=) Sov otroligt gott i natt..!

Tisdag / IDAG.. vaknade vid kvart i 8 ungefär och låg kvar i sängen till kanske 8 tiden sen tog jag på mig kläder och gick en runda.. Idag var det faktiskt lite kallare än vanligt, så det blir nog inte så varmt idag..=( tråkigt..!
Sen när jag kom hem diskade jag, pluggade lite och åt lite frukost..=) Sen vid halv tolv ska jag göra middag till två arbetare som kommer hit..=) haha som är Henke och Jesper! De vill ha lite mat förstås..=)
Efter det blir det stan med Lisa och Mamma..=) shoppa lite, och ääntligen får jag shoppa lite i alla fall.!
haha!
Ikväll kommer Becka hem från Kalmar också så då ska vi umgås lite hade vi tänkt..=) Roligt!

Nehe mina vänner, nu är det dags att kolla runt lite på studentklänningar och lite annat..!
Förresten så har jag beställt 2 bikinis till Beachen 2009 som ska komma denna veckan..=) Härligt!

Ha en bra dag..=)
Loove / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0