Vilken tråkig dag!

God Morgon!

Jag hade föreställt mig dagen med solsken och mycket värme..men när man vaknar så regnar det ute..=( typiskt!
När man väl har fått lite solsken ja då försvinner det efter några dagar, inte roligt alls. Vilket väder har du idag?

Klockan är 8.05 och jag ska köra ner till affären snart för att tanka, sen ska jag köra kusin och hennes kille till Alvesta, därefter blir det till att jobba mellan 10.00-15.00 så det blir inte så länge men i alla fall..=) Pengar är det i alla fall..
Vill egentligen inte tänka på att det är pengarna som har störst betydelse, men just nu har det de och jag hatar att tänka så.
Det sista jag vill är att ha ett jobb där jag bara är ute efter pengarna, jag ska ha roligt också..=)
Det viktigaste är personalen och arbetstiderna b l. a.. de sakerna måste fungera för mig annars kan jag inte jobba.!
Efter jobbet blir det nog att köra till Alvesta och hämta lite papper hos Mimmie, om hon nu kan svara på mitt sms..=)


Jag och Älsklingen<3 I got you Babe!

Men i alla falll, idag händer det inte så mycket mer än så.. Leka lite till Becka sen i eftermiddag!

Ha en bra dag, så kanske vi hörs ikväll..=)
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0