Första skoldagen!

Hejsan Hoppsan Lillebror! =)

Som sagt så var det min första skoldag idag. Körde till Alvesta vid 08.00 ungefär, skulle träffa Mimmie och Janna utanför vid 20 över åtta sen började vi vid 08.30.
Det första vi gjorde var att de ropade upp våra namn i de olika klasserna som vi skulle bli delas in i.
Logistik och försäljning.. !
Sen gick vi runt en runda, men jag och mimmie, janna, dennis, patrik och basse visste redan var allting låg så det var enkelt för oss tills det att vi kom in i den andra byggnaden. Då visste jag inte var vi skulle..=) Men det var roligt!
Sen åt vi lunch på Rådmannen, efter det hade vi lite data och sen fikade vi och efter det fortsatte vi med data.
Vid 15.00 slutade vi och då fick jag vänta på Dennis för hans grupp var inte klar då. Typiskt!
Så nu sitter jag hemma och glor rakt in i väggen, har verkligen inget att göra idag.. Kanske kunde titta på Wallander och Kuriren men det är så tråkigt att titta själv... och Henke har ju gått för att jobba..!
Men men ni får ha en skön kväll..=) Så kanske jag skriver mer ikväll eller imorgon..
Imorgon blir det skola igen och sen jobba på kvällen..!
Money Money Money..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0