God eftermiddag!

Hejsan på er!

Jag kom hem från Mamma och Lisa för ca 25 minuter sedan, jag har gått igenom lite saker som album, papper på när jag föddes, kort och sen hjälpte jag dem att städa handfaten på toaletterna..
Det kommer en som ska fotografera huset på torsdag, så vi var tvungna att städa lite, Mamma och Lisa får ta resten..
För imorgon ska jag jobba och sen på onsdag börjar jag skolan igen..! Tro det eller ej, men så är det.=)
Jag tycker att det är så himla roligt att kolla igenom kort där jag var liten, jag tänker gud vad söt jag var, sån unge vill jag också ha..=) Jag skrek aldrig så himla mycket, utan alltid skrattade jag eller log jag..=) Hur härligt är inte det då?

Jag har verkligen mycket att göra idag, ska tvätta massa maskiner, ta bort alla kläder som ligger utspridda på sovrumsgolvet och plocka undan lite i TV-rummet sen blir det nog att titta på Harry Potter 2..
Jag och Henke åkte in till stan igår och kollade på den senaste Harry Potter och vi båda har kommit fram till att det måste komma en till.. Det måste bara det, denna filmserie kan bara inte sluta så som den gjorde..!

Hoppas ni har haft en skön dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0