Jobb plus skola!

Hejsan på er allesammans!
Det var ett tag sen, men det ska bli ändring på det. Det har varit så mycket denna vecka med jobb, skola och läxor!
Visst är det underbart? Not!
Ska snart gå och jobba igen, började vid halv nio och jobbade till halv elva sen gick jag hem och åt lite med Baby!
Sen ska jag börja vid två igen..=) Kul..
Denna vecka blir det jobbigt, inlämning av två läxor, skola och jobb på kvällarna.
Börjar ju bra i alla fall, haha!
Har jobbat hela helgen, både lördag och söndag.
Imorgon jobbar jag från 7.30-20.15 och ingen rast, haha jo självklart har jag det..!=)
I slutet av denna vecka kommer jag vara helt slutkörd det kan jag lova er.. Så se upp Henke!
Jag kanske blir irriterad och trött sen och då är det nog inte så roligt att vara hemma med mig. Hihi!
Hoppas ni har en bra dag i det fina vädret.=)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0