Min helg har varit kanon!

Hejsan allihopa =)

Vaknade vid 12 idag efter att ha festat på hotellet här i Vislanda, med massa trevligt folk och de vännerna..=)
Träffade även Frida och Emilia som jag inte har träffat på år och dagar, kändes verkligen hur kul som helst..
Jag hade verkligen en skit rolig kväll, dansade bugg med Emma, vi var grymma.=) Haha!
Jag fick även en bänk på foten, så idag är den ganska blå på ett ställe och gör skit ont, igår gjorde det inte så ont, konstigt det..
På morgonen åkte jag ner till Hällevik med Moster Anna och Lisa för att kolla på uppvisningen..=) Mia var helt klart bäst..!
Hon utstrålar sån glädje när hon visar upp sina hopp och friståendet, helt oslagbart.är. Hon stal all uppmärksamhet och hon är så himla duktigt..=)
När jag kom hem spelade damlaget på Tallevi här i Vislanda, och det var så härligt att se att de har så kul tillsammans, de tar det på allvar, allting men de kan ändå skämta och skratta tillsammans med tränaren Ola..=) Tisdagar kl 19.00 har de träningar och jag känner ett sånt sug efter att spela igen, men jag har inga fotbollsskor och sen är det lite pengar för träningsavgift och medlemsskap.. Så jag hoppas inte att det kostar för mycket..!

Hade verkligen varit skit skoj och spela med tjejgängt igen
Ska ringa till kusin Claes och kolla om han har kvar mina fotbollsskor och benskydd..
Vill verkligen börja spela igen..=)
Ha en skön dag, ska ut i solen nu =)
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0