10 December!

Hejsan på Er :)

Idag är det den 10:e December vilket menas med att jag har namnsdag och att det är nobeldagen..
Jag vaknade av att jag fick ett sms av min moster som grattade mig och sen kunde jag inte somna om!
Har legat i soffan hela veckan förutom igår då la jag mig i bäddsoffan, hihi som tur var kom katten och la sig hos mig och då kunde jag somna gott.. Varför ska det vara så svårt att sova ensam?

Idag ska jag i alla fall städa och göra iordning här i lägenheten innan H kommer hem från Norge..
Han har skickat så fina sms till mig medan han har varit borta och det är så underbart.. :)
Jag har faktiskt satt igång trolltider och druckit mig en kopp kaffe ska kanske äta frukost snart också!
Handlat har jag också hunnit med, jag är så duktig.. Hoppas på en mysig kväll/natt.. Tända ljus kanske skulle köpa lite glögg också och överraska H lite när han kommer hem.. Båda är ju lediga imorgon så det gör väl inget om man är uppe lite längre..

Imorgon har jag planer på att åka in till stan och handla dop present till mitt lilla kusin barn, jag och H ska på dop på lördag så det passar ju bra att handla det då.. :) Längtar vilken upplevelse det kommer bli!

Men men ni får ha en trevlig dag, kanske slänger in ett inlägg senare idag om jag kommer på något :)
Loove/Malin



GRATTIS TILL MIG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0