28 december

God kväll!

Sitter och glor på datorn nu och tänker på min lille sötnos som är ute och kör på dessa hala vägar..
Usch gillar det inte alls. Nu vill jag bara ha hem honom så jag kan hålla om honom och pussa på honom tills han inte orkar mer..

Mamma kom förbi en runda innan och vi pratade lite, kanske blir att vi åker och solar ikväll :) Hade varit riktigt skönt efter denna jul helg.
Kollade i kylskåpet innan och vad hittar inte Malin där jooo pepparkaksdeg.. Jag har inte gjort pepparkakor ännu.. Hur korkad får man vara ?? Hahha :)

Men men i alla fall, har diskat lite och imorgon hoppas jag att tvättstugan är ledig så att jag kan tvätta några maskiner känns som jag inte har ett endaste klädesplagg kvar. Även ifall jag fick massa i julklapp!
Kommer visa dem imorgon :)



Puss på dig! <3
Ha en trevlig kväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0