30 december

God morgon!

Vaknade vid 08.00, ställde larmet.. Vi ska ju in till stan idag och tydligen skulle vi vara där lite tidigare :/
Att det ska finnas så mycket att göra på en dag, förstår inte riktigt det!

Idag ska vi i alla fall till stan och jag har bestämt lite som jag ska handla
om jag hittar såklart, lär ju vara massvis med folk överallt.. Kommer bli så irriterad! SKAKA BORT!!!

Jag ska köpa:
- Skor (om jag hittar några till ett bra pris)
- Bh och trosor
- Jeans
- Tröjor ev. Linnen
- Nagellack rengöring
- Rengöringskräm till ansiktet.

Jag ska även hjälpa syster med att hitta lite smycken till nyår!
Förhoppningsvis får ni se bilder på det jag shoppade ikväll om jag inte är för trött.
H kom ju hem igår också så lite kärlek behöver han nog ;)



En Malin som är nyvaken! kl. 08.15 i morse!

Ha en mysig dag :) Imorgon är det nyårsafton vad händer?
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0