4 advent



God morgon :)
Vaknade vid 9 tiden idag, mamma var redan uppstigen och började diska och hålla på i köket.
Sen åt vi lite frukost tillsammans och efter det åkte mamma och Lisa hem till morfar.
Henke åker till Norge idag så efter det ska jag, mamma och Lisa till stan och hälsa på pappa och sen handla lite julklappar hade vi tänkt. Jag och Lisa hade tänkt att åka in till stan imorgon också. På kvällen blir det att göra polkagriser hos farmor och farfar.. Den traditionen släpper vi aldrig.. :)
Sen på tisdag kanske jag ska jobba och sen på kvällen/ natten kommer Henke hem och då blir det mys och sen är det den 23 dec och då ska vi klä granen.. :) Mysigt..!

Längtar till jul nu :)

Igår bakade vi som sagt Lussekatter och ni ser ju vad fina de är på bilden :)
Men men nu ska vi kolla vad vi behöver köpa till granen och sen kanske jag inte hinner skriva några fler inlägg idag men men ha en trevlig snöig dag :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0