Dagen innan 23:e

Hejsan på Er!

Idag har jag varit i stan ännu en gång med mamma. Från kl 09.30-15.30 det kändes som om jag hade varit där hela dagen men vi var även och hälsade på pappa :)
Jag är så stolt över dig.

Handlade lite julklappar och sen åkte vi till Citygross för att handla och sen vidare till farmor och farfar och lämnade lite saker. Lämnade maten hos morfar och sen vidare till Alvesta för att sola lite :)
När vi väl hade kommit hem gjorde jag lite kaffe så åt vi lussekatt med kaffe :) Gott och mysigt..
Så nu håller mamma på med lite mat inför middagen på juldagen och sen ska jag kolla lite på TV innan jag beger mig mot sängen. Henke kommer hem inatt.. :) Glad är jag för imorgon ska vi klä granen här hemma :)
Men först ska jag jobba mellan 08.00-12.30 känns faktiskt skönt att jobba lite i alla fall!

Sen på kvällen ska vi fira lite jul hos Henkes föräldrar och syster, ska bli så himla kul längtar redan!
God mat med god dryck och i ett gott sällskap kan det bli mycket bättre sen är JULAFTON :)



En ganska ny bild i alla fall :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Får lägga upp en bild på granen imorgon.
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0