Jaha då var man själv igen!

God morgon på Er..

H åkte till Norge igår på eftermiddagen så hela kvällen vara bara dryg och tråkig. Hände ingenting och jag hatar när det är så tyst. Han kommer hem på torsdag igen vilket är om 3 dagar, 4 om man räknar med idag!
Idag ska jag till banken och sätta in lite pengar, måste ha det om jag ska beställa mammas julklapp, var inne hos pappa i fredags och lyckades få hem några hundralappar.
Tackar för det.. :)
Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag, jag har i alla fall en avslutning med gympan ikväll..
Men men dagen har kanske mycket att erbjuda, kanske ska träffa min kompis också och snacka lite :P

Ni får ha en trevlig dag :)
Loove/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0