Julbak!

God morgon!

Äntligen jullov förstår jag, själv fick man jullov för två veckor sen men har tagit igen en del praktikdagar denna veckan.. Kändes helt okej och jag har så himla roligt när jag har varit där. Självklart har jag hittat massa saker som jag vill köpa.. :) Brukar det inte bli så..?

Nehe idag ska vi ha julbak här hemma med mamma och syster, ska bli riktigt mysigt..
Äta god mat och dricka lite glögg och kanske hittar en bra film att titta på senare på kvällen eller om vi kanske spelar lite spel.. :) Just nu spelas det julmusik här hemma för att komma i gång lite.. Hihi!
Behöver verkligen få in lite mer julstämning, men men det får vara så fram till det att granen ska komma upp.
Plastgran, usch gillar inte det alls. Men får väl se om man kan fixa så den ser lite rolig ut detta året och förhoppningsvis kommer inte katten förstöra den eller välta den som han gjorde förra julen.. :/

Ha en riktigt mysig dag. 5 dagar kvar till Julafton :)
Vad har ni önskat er?

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0