Julklappar 09


Här kommer lite bilder på de julklappar jag fick detta året :)

Denna fick jag på julaftons morgon av mina svärföräldrar! Mysig tröja

Denna skjorta fick jag också av svärföräldrarna :)

Denna fick jag av H :) Han har mycket bra smak!

Även denna fick jag av H :) Passar till tröjor eller skjortor!

Denna fick jag också av H :) Kan använda västen över denna tex!

Denna pyjamasen fick jag av mamma, pappa och syster :) Skön som attan!

Detta nattlinne fick av mamma, pappa och syster

Fick en till pyjamas av H's syster och hennes pojkvän :)

Saknar min älskling! <3

Skriver kanske imorgon, då blir det lite shopping!

Ha en trevlig kväll, snart sticker jag iväg och jobba!

Loove/Malin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0