Långtråkig dag!

Hej igen!

Jag har verkligen tråkigt idag, och jag är så rastlös.
Jag och H har säkerligen druckit tre/fyra koppar Kaffe idag och ett glas med Te. Ätit Pizza och bara legat och slappat i soffan så nu vill jag hitta på något. Hade gärna velat kolla på bio idag men H har stukat foten så det går inte :/
Tråkigt när sådant händer, men kul hade vi!
Jag ska nog snart hoppa in i duschen sen förhoppningsvis kommer kusinen och hennes sambo hit för att dricka lite!
Ska snart ta mig ett glas vin. Fick även en martini flaska igår av svärföräldrarna :) Mycket trevligt!

Neh slänger in en ganska ny bild, måste bli bättre på att lägga in dem till datorn efter att jag har tagit med den!
Sorry!



Ha en fortsatt trevlig kväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0