När gubben kommer hem!

God morgon eller god förmiddag!

Idag vaknade jag av att H skulle åka iväg till Växjö på kurs och jag kunde som vanligt inte somna om efter att han hade varit inne och pratat lite med mig.. Typiskt mig. När jag väl kan sova länge så går det inte..
Jag har pluggat lite nu i två timmar ungefär och hunnit prata med Stina om H julklappar, det är inte lätt med julklappar.. Pratade med mamma igår också och hon undrade vad jag önskade mig i 20-års present jag sa det att jag har haft fullt upp med att komma på vad jag önskar mig i julklapp men det hade hon redan fixat tydligen :)
Men jag har kommit fram till att den bästa julklappen är ändå att min pappa kommer hem på julafton..
Det ska bli så roligt att få se honom utanför de stilrena väggarna och alla dessa trappor/hissar.. Han var ganska nöjd själv faktiskt, för han hade ordnat transport helt själv och jag är så stolt över honom..
Men tillbaka till 20-års presenten, jag fyller ju år den 8 januari och det är mindre än en månad kvar och mycket ska hinnas med innan. Skicka ut inbjudan t ex och fixa dricka, lite småpyssel och komma på en bra klädsel..:)

Hur ska jag hinna med detta?

Men men, nu ska jag nog kolla på en film och dricka klart mitt kaffe sen efter att H har kommit hem blir det nog Alvesta och sen Växjö. Mysig dag med H helt enkelt.. Avslutar kvällen med IDOL såå klart..

Ha en trevlig dag/kväll kanske lägger in ett inlägg lite senare. Hoppas på lite bilder kanske!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0