Önskeshopping!

God morgon!

Vaknade av att H telefon ringde lite innan nio, typiskt när man väl kan sova länge!
H ska tydligen till Norge i eftermiddag :/ Inte alls roligt.
Usch jag tycker sånt är så himla jobbigt, vara hemma själv en liten stund är ingen fara men att sova själv och vakna upp utan att det är någon som äter frukost med en det är tråkigt..

Jag har tänkt lite på vad jag skulle behöva till mig själv innan året är slut..
Dessa saker är för min självkänsla tror jag, och för att förnya min garderob på vissa plan i alla fall..
T ex:
- Underkläder, speciellt bh-ar.
- Jeans, mörka.
- Skor, gärna stövlar eller snygga kängor.
- Smink, mascara och minreral puder från Body Shop.
- Vantar, svarta

Ja det är de saker jag kommer på nu..
Önskar bara att jag hade pengar till allt detta så jag slipper vänta så länge, egentligen bryr jag mig inte så mycket om mellandagsrean men ibland kan man hitta något som passar.
Men men idag blir det en lugn dag med lite tvätt och städning tror jag!
Vill inte att H ska åka!! :(






Loove/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0