Sista dagen i skolan!

God kväll på Er !

Hoppas er dag har varit bra, själv har jag haft en rolig dag trots att min Älskling är iväg och jobbar i Norge :/
Saknar honom hela tiden speciellt på kvällarna när jag är själv och behöver någon att mysa med.
Katten är inte kelig hela tiden och ibland vill han gå ut på lite äventyr.. :)

Men men, jag har i alla fall tid till att plugga på min hemtenta när H är iväg så det är väl det positiva med det antar jag!
Saknar min pappa, pratade med honom idag, det var så roligt att höra hans röst. Låter precis som vanligt och jag fick reda på att han får komma hem på julafton :) Det är nog den bästa julklappen hittils..
Åhh nu kom jag på en sak.... Jag glömde fråga honom vad han önskar sig i julklapp.. TYPISKT..!
Men jag kanske ska träffa honom på fredag så då får jag inte glömma det, kan ni hjälpa mig med det :)

Jag hade tänkt att jag skulle baka något ikväll men vet inte riktigt vad eller om jag orkar..!
Får väl helt enkelt se..

Hoppas ni får en trevlig kväll kanske kommer ett inlägg lite senare ikväll om ni har tur :)




Ganska ny bild :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0