Sista veckan i skolan!

God morgon på Er!

Var ett tag sen jag skrev men får väl se om det blir några ändringar på det eller inte :)
Denna vecka är den sista veckan i skolan, men jag var ledig igår och är ledig idag, vilket känns verkligen skönt, behöver verkligen vara hemma och bara göra det jag själv vill i min egna takt..
Inget som stressar eller pressar en.. H är i Norge och det är väldigt tråkigt, kommer inte hem förrän torsdag natt.
Usch det värsta jag vet är att vara själv hemma på kvällarna, dagarna är inte så farliga men kvällarna det är ju så tråkigt att vara själv och bara höra tv:n i bakgrunden.. Ingen annan pratar med en, ingen skrattar åt eller med en eller ingen håller på att skämta och retas med en.. Åhh vill ha H hemma igen :)
Saknar honom som tusan!



Idag ska jag plugga, ha gympa avslutning och sen ta det lugnt i soffan :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0