Städningen är gjord!

Hej igen!

Nu har jag dammsugit, torkat golven, diskat, plockat upp lite mer julsaker och pluggat en stund.
När jag är själv hemma kan jag göra det jag vill, och jag kan ta det i min egna takt..
Det är bäst att plugga lite till innan H kommer hem för då har jag minsann inte tid med det, då är det bara mys som gäller. Tänkte jag skulle hinna bort till affären och köpa lite glögg och mandel som jag kan bjuda på sen när han kommer..
Jag har verkligen längtat efter glögg med russin och mandel och till det ska man ju självklart ha pepparkakor och lussekatter men jag har inte gjort några lussekatter ännu men tänkte ha lite julbak nästa helg. Blir ganska mycket denna helgen med plugg, shopping och sen kanske H åker till Norge igen på söndag :S
Hade även tänkt att hälsa på pappa en runda när jag ändå är inne i stan, var ganska längesen vi sågs.. Har bara pratat med honom över telefonen. På tal om telefon, nu har vi skaffat telefon hemma i lägenheten men dessvärre har vi ingen telefon vi kan koppla in ännu men ska fixa det snart hoppas jag :)

Men men nu ska jag plugga lite till tror jag och kolla på TV, har kollat på trolltider samtidigt som jag har pluggat. Gick väl sådär men men har inte riktigt så bråttom ännu med tentan. Känslan sen när man har gjort den kommer vara underbar. Då får man vänta till januari och ta nya tag igen..

Hoppas ni får en trevlig torsdag, imorgon är det fredag vilket menas med IDOL och FINAL.. ERIK ERIK ERIK..!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0