Åhh vad jag blir Irriterad!

Är i skolan nu, kom för ca 45 minuter sedan, mötte Dennis vid datorerna och han sa att vi inte hade någon bild för läraren var sjuk, vi hade ingen svenska eller mentorstid för läraren var sjuk..=/ Så det återstår alltså 2 jävla lektioner...
Naturkunskap där vi arbetar med olika energikällor, där jag jobbar om vattenkraft. Eftersom vi bara letar fakta och ska skriva om det så kunde vi lika gärna ha gjort det hemma. Vid 15.15 har jag Engelska i 45 minuter och det känns ju ganska meningslöst..=/ Åhh vad sånt gör mig irriterad.
Hade egentligen inte tänkt att gå till skolan idag eftersom jag fortfarande mår illa och har ont i magen..=/
Men men nu är jag är i skolan i alla fall och då är det väl lika bra att man går på en av lektionerna.
 
Dagens planering:

- Skola mellan 10.20-16.00 egentligen men nu till från 12.40-16.00
- Hem och städa undan lite och diska.
- Plugga till provet imorgon
- Plugga engelska också.
- Leka med Becka lite kanske.
- 20.00 är det TOP MODELL..Är ett Måste!

Ska försöka komma i säng ganska tidigt idag...Måste verkligen sova, kunde inte sova igår för jag låg och tänkte på massa saker som jag egentligen inte hade behövt tänka på alls just nu i alla fall..
Uscch allt är bara så tråkigt och jobbigt just nu, orkar inte med någonting alls.
Vill ha min vilja tillbaka och min kämpaglöd, vart tog den vägen egentligen?

Jaja men vi kanske hörs senare! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0