Äntligen Fredag

Woohhooo Äntligen Fredag..=) Skolan slutar snart och jag ska köra hem snart..
Vill Hem nu men skulle fixa lite arbete innan också och sen skulle jag fixa lite andra saker i skolan innan..
Men nu är de klara och jag kan åka hem NUUUU..=) haha!

dagens Planering:
1. Skola 8.00-12.00
2. Handla mat
3. Gå en runda
4. Plugga Organisation & Ledarskap

Jag och Älsklingen<3

Under eftermiddagen ska jag och Becka titta på High School Musical 3, Hoppas den är bra nu...
Är det någon som har sett den?
Sen vid 20.00 blir det LET'S DANCE, min kvällsunderhållning nu varje fredag.=) Stabilt verkligen..
Blir nog att ta sig en lite drink senare också =) Gott gott.
Sen soova skönt och gott...
Jag ska leka lite med Rambo när jag kommer hem, för älsklingen har sin kusin där så de leker väl med antingen datorn eller tv:en.. Haha...
Älskar min Henrik Sandberg över allt annat..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0