Dagens Slut

Jaha nu har denna dagen gått och snart blir man själv i lägenheten, Älsklingen åker och jobba snart..=(
Ikväll har jag varit på styrelsemöte mellan 19.00 och 20.30 det gick bra och det var roligt att få vara med där också=)
Tidigare under dagen har jag varit i skolan men åkte hem vid 12.00 för jag mådde dåligt och jag mår fortfarande dåligt men imon ska jag till skolan och se om det fungerar annars så åker jag hem..=/ Vet i fasiken inte vad det är med mig??

Jag har pluggat lite till provet på onsdag i Konferens och Reception=/ Jobbigt men det kommer nog gå bra det brukar det göra så länge jag tänker positivt..=)

Usch vad jag mår illa.....=( Orkar inte med det nu..Vill inte.....Varför?....Tviiiiiii

Jag var hos sjuksköterskan idag på vårdcentralen i Vislanda och de trodde att jag antingen hade magkatarr eller magsjukan..=/ lika illa båda två.. Åhhvad jag hatar det.. JAG VILL UTOMLANDS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0