Dagsplanering

Här kommer min dagsplanering för idag:

1. Skola mellan 08.00-14.15
2. Köpa sjuktermometer och andra saker..
3. Bussen går hem vid 14.50..
4. Vid 16.00 ska jag ner för att låsa upp till Crisse
5. Ligga i soffan och ta det lugnt och dricka te..Plugga lite till provet kanske..=/

Jaa så lugn är min dagsplanering idag och vet ni varför? Joo för jag har inte krafter till att göra något annat än att ta det lugnt idag.. Jag behöver det=) Älsklingen kommer att jobba hela dagen och natten...Usch men jag kanske ska ta och vara hemma med honom imon=) Låter faktiskt som en bra idé=)
Får se hur jag mår imon och får se vad feber termometern säger,,,=O
Ha det bra så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0