Efter Skolan

Jaha nu är jag tillbaka igen och detta har jag hunnit med sen efter 13.00!
Körde hem pappas bil och pratade lite med honom sen vid tio i två gick jag bort till Folkhögskolan och tränade med Emilia i en 50 minuter kanske lite mer=) Duktigt Malin!
Så nu sitter jag hemma och ska snart duscha och lägga ansiktsmask...

Äta lite mat också, eller Älskligen ville ha pizza ikväll..=/ där försvann det träningspasset i så fall=/ usch.. haha!! Får träna längre imon och kanske gå ut och gå en runda också..!
Vet inte riktigt vad som händer annars ikväll,
det är ju LET'S DANCE för skjutton=) det måste jag ju seeee!

Älsklingen ligger fortfarande och sover...Hihi det var ju konstigt att han sover så länge idag=)
Han har jobbat hårt denna vecka!

Vi kanske kan åka och titta på bio antingen imon eller ikväll=) Fast ikväll blir det nog inte för jag vill gärna ha det planerat lite innan=) haha men sån är jag!

JAG OCH MIMMIE SÅLDE TVÅ PAR ÖRHÄNGEN IDAG OCKSÅ..=) Vi är Bäst..Hihihi!
Men ha det så bra så länge så hörs vi senare=) Bloggar kanske efter Let's dance eller nått..=)

Love/ Malin



Kommentarer
Postat av: janna

ni är tok duktiga:)<3

2009-02-09 @ 09:09:44
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0