Fredag och Lördag

God morgon allihopa!!

Vaknade ganska tidigt idag efter gårdagens roliga festligheter=)
Jag och henke hade några gäster här hos oss igår, Jesper, Becka, Emma, Ola, Anton och Dennis för att vara exakt..
Jag, henke och jesper drack öl och de andra bara tittade på..=) haha!!
Sen blev vi sugna på McDonalds mat så Emma körde in oss till stan och vi köpte mat till våra pojkvänner förrutom Becka.. Jag köpte till Henke och Emma köpte till Ola..=) haha.. Men Jesper fick två cheese burgare av Ola för han orkade inte dem..!
Sen vid 1 någon gång åkte de hem och Emma och Ola skulle köra och hämta Mia någonstans på en fest..=) hihi!
Vi gick och la oss efter det och somnade gott..=) hihi!!

Idag blir det att dammsuga lite tror jag, sen ska jag hämta pappa ikväll vid 21.35 i Alvesta för då kommer han med tåget och då ska han köra mig till Ladan där det är fest på gång.. 100 kr inträde..=) band och allt..=)
Kommer nog bli riktigt roligt synd bara att det är så långt att gå hem sen på natten/morgonen..=)
Hihi men men det får gå helt enkelt..=)
Jag har faktiskt pluggat lite också på mitt arbete som ska vara klart på tisdag=) duktigt Malin..

Jaa mina vänner så ser min dag ut just nu..=) Men ni får ha en bra dag och bra kväll=) tror inte att jag skriver så mycket idag mer än detta men kanske=) annars får ni ha en bra dag..
Loove/ Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0