Fredagen den 13:e

God Eftermiddag på er!!

Idag är det fredag och nu är det SPORTLOV..=) Vilken befrielse detta är..
Eftersom jag hade projektdag igår och vi inte hade något speciellt vi skulle göra så var jag hemma och tittade klart på Desperate Housewives säsong 2 och sen åkte älsklingen och jobbade och jag diskade och städade lite=)
Vid 1 gick jag och la mig..=) Rambo la sig jämte mig och somnade fortare än vad jag gjorde.. Hahha min lille skatt..

Vaknade vid 11.00 ungefär och då startade jag med att kolla färdigt på en Prinsessas dagbok 2, sen fortsatte jag mitt filmtittande med Mamma Mia=) Guud vad jag ÄLSKAR den filmen, den är ju helt otrolig..
Jag har även kollat lite på utlandsresor, åhhh vad man längtar tills man kan få åka, men det ska alltid vara så mycket som ska sättas på plats först..=/  Tråkigt är det..!!
Vid 15.15 ska jag köra till Vislanda för att börja jobba vid 15.30=) Jobbar från 15,30-20.15...
Sen blir det direkt hem och titta på Let's Dance med Älsklingen=) Vet inte riktigt hur det blir men men det blir nog bra, får ju i alla fall ha älsklingen för mig själv ikväll om Ola inte kommer..=) haha!!

Jjaja men nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask och sen ska jag klä på mig arbetarkläderna och sen bär det av mot jobbet=)
Ha en bra dag och en otroligt trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0