Handgjorda smycken

Hej på Er
Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag än så länge=)
Jag började skolan vid 08.00 idag med naturkunskap och då kollade vi på barnen i Tjanhoby (ursäkta stavningen) det handlade om kärnkraftverket som exploderade eller snarare än reaktor som sprängdes i luften.. Usch vad hemsk den var. Stackars barnen..=(
Det var verkligen den mest intressanta men ändå den mest sorgsna filmen som jag har sett inom skolans dörrar...
Men men, nu är man väl lite mer allmänbildad och vet mer om kärnkraftverken i Sverige=) Bra att veta menar jag..=)
Sen hade jag prov i Konferens och Reception, jag svarde på allt och jag hoppas att det gick bra, men man vet ju aldrig man kan bara lita på sin förmåga.. Man ska bara tro på sig själv för då kan man gå långt och om man inte kan på ett svar så är det bara att skriva det första du tänker på när du läser frågan, bättre att du ger ett svar än att inte får något tillbaka=)
Nu ska jag och Mimmie göra örhängen, handgjorda=) Utan någon som helst hjälp hav vi gjort halsband och Joanna har gjort örhängerna som vi har nu förrutom ett par som Mimmie har gjort, Jag har också gjort några men det ska bli ändring på det nu=)
Sen blir det att åka bussen hem vid 12.50, är hemma vid 13.25 då blir det att köra upp bilen till Pappa..=) Han kom hem igår från Norge så jag måste träffa honom lite och Älsklingen ligger ju ändå och sover efter att ha jobbat natten=/ Men katten var gosig i alla fall i natt och lugn som en jaaa jag vet inte vad=)
När jag har träffat pappa lite ska jag gå till gymmet och träna lite=) Kanske kommer Emilia med annars blir det träning ensam=/ Men det går ju det också.. Sen ska jag hem och äta lite mat, leka lite med Älsklingen och katten, TVÄTTA är ett måste idag annars har vi fan inga kläder till nästa vecka=) hihi! Joo då men inte så mkt!
Ha en bra dag sålänge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0