Helgen har varit bra!

Heej på Er!

Idag är det måndag igen och jag har inte skrivit någonting i helgen vilket känns lite konstigt..!
Men här får ni en uppdatering av min helg..

Fredagen: gick jag i skolan till 12.00, när jag kom hem bytte jag om till träningskläder, körde hem pappas bil och sen gick jag bort till gymmet och tränade i ca 55 minuter med Emilia..=) Roligt var det och skönt..
På kvällen sen efter att vi hade ätit pizza jag och älsklingen (det var den träningen..=/) körde jag till Lönashult för att hämta Becka=) Det gick bra men det var dimmigt så in i norden=/ lite läskigt faktiskt..!!
Sen när vi kom hem satt jesper och älsklingen i soffan och tittade på tv..Sen vid 20.00 började Let's Dance vilket är ett måste för mig..=) Emma och Ola kom också en runda sen på kvällen och killarna + Emma drack lite öl medan jag fick var nykter då jag skulle köra till Växjö för att hämta Emilia, Crisse och Frida=) Det gick så bra det kunde i alla fall..!!
Sov även hos Jesper i natt med älsklingen och Rambo=) han fick följa med på ett litet äventyr!!

Lördagen: vaknade vid 13.00 och jag var fortfarande trött och sleten..=) det blev en öl innan jag skulle gå och lägga mig.. haha!! Sen på eftermiddagen körde vi hem med Rambo och jag gjorde mig iordning=) Jag skulle nämnligen kolla på Melodifestivalen tillsammans med syster hemma hos mor och far=) Trevligt att umgås med syster lite också..!!
Efter Melodifestivalen körde jag hem till Jesper igen för att hälsa på LILLAN som hade feber..=( stackare!!
Sen vid 22.30 körde jag hem själv och la mig, för jag skulle upp kl 07.30 för jag skulle börja jobba vid 08.30..=)

Söndagen: vaknade vid 07.30 av att henke kom hem, hade lanat hela natten=) hii Tookstolle..!
Jobbade på Matöppet mellan 08.30-12.00 och sen var det hem och städa hela lägenheten för att mamma, pappa och syster skulle komma och äta semlor och dricka kaffe innan Pappa skulle åka till Norge för att jobba igen=/ Tråkigt men det är bra pengar för honom i alla fall=)
Sen tittade jag och syster på en prinsessas dagbok 1 och 2 sen körde jag hem henne till mamma för hon skulle göra läxor och jag körde och slängde skräp, innan jag skulle upp för att hämta Henke hos Jesper=) Stannade hos honom en stund och tittade på film..! Gick och la oss redan vid 22.00 igår.. Skönt med lite Mys också=)

Jaaa detta var min helg=) den har varit bra men jag tror faktiskt att Lillan har smittat mig med feber och allt elände..=/ usch..
Ska hem sen och ta det lugnt hela dagen hade jag tänkt, blir nog ingen gympa för mig..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0