Helgen

God Kväll på er

Jaa nu har det gått en hel helg, guud vad fort det har gått. Imon är det skola igen =( Börjar kl 08.00 och slutar vid 14.15=) Det är ganska skönt faktisktv..

I fredags: Jag var i skolan mellan 08.00 och 12.50 då tog jag bussen hem. När jag kom hem låg älsklingen och sov för att han hade jobbat natten. Egentligen skulle jag börja städa direkt när jag kom hem, men jag kunde ju inte dammsuga när han sov =) Så jag diskade, slängde papper och handlade under tiden. Hann även plugga lite också=) Duktig var jag!
Vid 14.30 orkade jag inte vänta längre så jag väckte honom så att jag kunde börja dammsuga och plocka undan lite i lägenheten. Tvättade gjorde jag också.. På kvällen sen gick jag en runda och sen gick jag til gymmet för att kolla alla maskinerna och då träffad jag Emilia som tränade för fullt så jag tränade lite och kollade runt lite =) Åhh det ska bli så roligt att börja träna själv utan att nehöva känna press på sig på alla gympapass som jag gick på innan. Nu kan man ta det i sin egna takt och verkligen känna efter vad man tränar =) Sen gick jag hem och duschade för sen skulle jag och älsklingen till hans kusin i Vislanda och hälsa på=) Kollade på Let's Dance också såklart=)  Vi var hos Ann-Sofie till kvart i elva ungefär sen körde vi hem till Jesper och Älsklingen drack medan jag var nykter=) Det var faktiskt inte så falrigt att inte dricka på en fredag..
Sen skulle alla bada och Älsklingen också men inte jag för jag ville inte bada...=/ hihi men jag hade roligt i alla fall. Fick vara servitriss istället och det funkade bra för mig. Älsklingen får ju ha lite roligt också=) Sen vid 3 körde jag hem med Älsklingen och då gick jag och la mig direkt för jag var så himla trött.

Lördagen: Vaknade vid 11.30 ungefär och då gick jag upp och rostade mackor, gjorde chokladmjölk med grädde och marshmallows. Mycket gott =) Pluggade lite inför ett prov på onsdag också=)
Sen vid 14.00 körde jag ner till affären för att köpa Cola till Henke och sen skulle jag hämta Becka och Becka för vi skulle sen till stan för jag skulle köpa lite saker=) Vi var i stan i kanske 1 timme och då hann jag köpa en tvättställning eller vad man ska kalla det med lådor, 3 filmer på Hemmakväll som är en favorit och hårfärg=) Sen körde jag hem Becka och Becka till Jesper och sen beställde jag pizza och överraskade henke med det =) Vad glad han blev hihi! Efter vi hade ätit klart skulle jag packa lite saker för nu var det min tur att bada hos Jesper och Henke fick köra mig dit och hämta mig =) Gulligt av honom! Så jag åkte till Jesper och tittade på film, drack lite och sen badade balja=) Åhh vad jag behövde det! Det var så underbaart=) Sen vid 1 tiden kom Henke och hämtade mig och vi åkte hem=) Ola och Joel var här då och de kollade på en film och spelade data. Jag la mig på golvet med en kudde och en filt och jag somnade konstigt nog=) hihi! Men sen vid 3 vaknade jag och då hade Ola och Joel gått hem så jag gick in i sovrummet och somnade direkt=)

Söndag: Vaknade vid 12.00 idag och då gick jag upp och åt den pizzan som var kvar =) haha! Jag började plugga och tittade samtidigt på TV =) Jag bara slöade idag vilket var jätte skönt och jag behövde det verkligen. Sen kom Ola och hälsade på och han och Henke satt vid datorn och spelade =) hihi! Sen vid 16.30 körde jag hem till mamma och pappa och hälsade på och sa hej då till Pappa för han skulle åka tillbaka till Norge ikväll=( Men han kommer igen på torsdag.
Sen vid 17.00 var det möte med Malin (chefen) för att gå igenom scheman och annat =) Roligt möte faktiskt och fick med mig ett schema hem. Efter mötet gick jag och solade och sen gick tillbaka till Matöppet för att handla åt mamma och till mig och Henke=) Körde hem till Mamma för att lämna maten och sen körde jag hem..=) Kollade även på Bones och Holiday=) Åhh vad den filmen är bra... Mår fortfarande dåligt, har ont i magen, må illa och är bara så himla trött hela tiden=/ Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0