Hur har dagen sett ut?

Jaaha ni!!
Klockan är så mycket som 23.03 och jag har precis skrivit klart alla CV jag ska skicka ut nu under veckan=)
Går ju ut trean nu så det är ju dags för att söka jobb nu innan alla andra gör det=) haha!!

Jaja min dag såg ut såhär:

- Vaknade vid 11.30 gick upp och åt lite frukost, diskade och drack lite kaffe.
- Gick en runda och sen satte jag mig vid datorn och surfade lite på internet efter lite inredning för skoj skull.
- Väckte Henke vid 16.30 då hade jag bestämt att han var tvungen att stiga upp.
- Körde hem till mamma och pappa och sa Hej Då till mamma som ska börja läsa i Enköping nu=/ lite tråkigt men roligt för henne.. Pappa skulle följa med henne upp fram till på lördag för då kommer han hem igen men sen på söndagen åker han till Norge för att jobba..=/ lite tråkigt det också men bra för honom..
- Åkte hem och lagade lite mat till mig och Henke, mat som han skulle ha med sig till jobbet i natt.
- Diskade undan lite och sen har jag tittat klart på Grey's Anatomy och nu sitter jag vid datorn..=)

Så har min dag sett ut =) Det var en ganska lugn dag faktiskt.. Tack och Lov för det..!
Imorgonen blir det banken och sen till Vislanda för att titta på en lägenhet =) hihi! Får se hur det blir med den saken!

Ha en bra kväll allesammans så hörs vi imon kväll igen och då kommer fortsättningen av lägenhetssökandet=)
Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0