Long time no see'n

Klockan är 22.49 och jag sitter ensam i lägenheten =/ Inte roligt alls...! Henke jobbar så det är bara jag och Rambo som ligger och sover i soffan=) såå sööt är han min lille Bebis..<3

Dagen började med jobb på Matöppet i Vislanda mellan 08.00-16.30, det gick bra jag gjorde semlor idag =) Hhi duktigt..
Sen efter jobbet körde jag hem till mina föräldrar för jag skulle hämta mitt fotoalbum=) Tyckte att det kunde vara roligt att ha i lägenheten... Sen när jag kom hem tog jag på mig myskläder för att gå en runda i det kalla vädret =/ Usch såå kallt det är..
Gick även och hälsade på min kusin och hennes familj=) så jag snackade lite sen gick jag hem igen =)

Jag och Henke har planer på att flytta till en större lägenhet, och vi visste att det var en lägenhet ledig i Vislanda så vi ringde på den och han jag pratade med verkade vara mycket trevlig och vi skulle få komma och titta på den på torsdag=) Spännande som tuusan.. Tänk om vi får den..=) Hoppas, Hoppas...=) Håller tummarna..

Sen har vi inte gjort någonting vi tittade på en film tillsammans=) The Dark Knight ..Den var faktiskt bra och underhållande..!!
Sen åkte Henke och snart ska jag gå coh lägga mig med min lille goooss=)
Sov gott så hörs vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0