Måndag

God Morgon på Er!

Kl är nu 10.24 och jag har redan haft två lektioner idag=) Jobbigt som fan var det att komma upp idag på morgonen!
Gick och la mig vid tjugo i tolv inatt för var ju tvungen att kolla klart på Holiday! Vilken bra film det är=)

Mår dåligt, ont i magen, mår illa och är bara allmänt *vla trött hela tiden. Vad är det som är fel på mig?

Men men idag har jag gjort en dagsplanering!

- Skola mellan 08.00-14.15 men ska nog åka hem tidigare för att ta det lugnt..Mår ju inte så bra!
- Mix 02 (Min gympagrupp) mellan 17.15-18.15 men vid 18.00 ska jag vara på ett möte så jag måste åka innan dess.
- Plugga Konferens och Reception, Engelska och sen ska jag nog kolla lite på Naturkunskapen.
- Vara i säng kl 22.00 så måste diska och allt sånt innan så jag slipper vara vaken till 22.30 bara för att jag ska plocka iordning och städa..=/ Usch vad tråkig jag är jag vet..=)

Snart ska vi ha UF då ska vi egentligen fixa mer örhängen men vet inte om någon orkar=/ synd..
Ha en bra dag så hörs vi mer ikväll... Glöm inte min Bilddagbok.. iloveyouhenke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0