Min helg

God Kväll på er...
Hoppas ni har haft en bra helg.=) ?

Idag är det söndag och bakfylle dagen.. Inte det roligaste att gå och lägga sig till "sjösjuka"...
Men när jag väl hade somnat så gick det hur bra som helst.. Lika A Baby..hihi=)
Även ifall man är bakfull så har man saker att göra såklart=)
Men morgonen blev lugn med kaffe och prat med Henkes syster Stina som var hemma och hälsade på=)
Vi pratade mycket om den nya lägenheten och hon fick även se några av de möbler som vi har tittat ut..
Bra att ha en kvinna på sin sida i alla fall=) hihi!

Men min planering har sett ut så här:
- Plugga Naturkunskap
- Handla till mig och Syster Lisa
- Slänga skräp
- Årsmöte för SGF
- Säga Hej då till Pappa..=/

Detta var lite av det som jag har gjort idag..=)
Becka och Jesper har också varit här och pratat lite=) Hade en riktigt rolig kväll igår när vi var i Ladan..
Jag har nog inte haft så roligt på länge och jag har inte druckit så mycket på länge heller..=) haha!!

Jag och Älsklingen<3    Älskar min Henrik Sandberg forever and ever Baby

Men men nu är denna dagen snart slut och imon väntar skolan..=/ Usch Ångest tankar..Vill inte..
God Natt och ha en fortsatt trevlig kväll så kanske ni får läsa mer imon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0