Naturkunskap

Nu har jag naturkunskap och jag skriver och letar fakta om Vattenkraft =)
Det går faktiskt bra och jag hittar ganska mycket som jag kan ha användning för i min rapport senare..=)
Lektionen slutar vid 13.55 och då har jag rast i ca 1 timme och 20 minuter innan engelskan börja, men jag har redan mailat läraren och sagt att jag ska hem istället, orkar inte vara kvar här faktiskt, mår inte alls bra..
Guud vad jag tjatar om att jag inte mår bra, varför skulle ni bry er om det=) haha!!
ÅÅÅHHH NU FICK JAG REDAN PÅ ATT VI INTE HAR ENGELSKA HELLER.....JAG HAR KÖRT HIT FÖR EN ENDA LEKTION OCH DET TAR PÅ MINA KRAFTER.....Åhh vad irriterad jag blir på sånt..
Ja ja då blir det att man åker hem sen vid 13.55, och då ska jag äta coh sen ska jag ut och gå=)
Inget prov imon men på fredag så jag behöver inte plugga stenhårt ikväll utan jag kan ta det lite lugnt..=)
Tack för det, jag behöver växla ner lite i mitt liv, allting gå på femmans växel hela tiden och jag kan verkligen inte ta det lugnt en enda stund.. Finns så mycket som ska göras och finns så mycket jag tänker på..
Vill bara härifrån och ta det lugnt=) GE MIG EN RESA TILL NÅGOT VARMT LAND TACK..

Mimmie och Jag har kommit fram till att vi ska båda gå butikskommunikations utbildningen på Växjö's universitet! Det komemr bli så otroligt roligt om vi kan göra detta=) Åhh vad jag ser framemot det!

Hörs lite senare måste plugga vidare nu..!! Kom igen Malin du kan detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0