Nu blir det flytt till Vislanda

Jaha mina vänner nu går snart flyttlasset från Grimslöv till Vislanda..=)

För jag och min henke har bestämt oss för att ta lägenheten där..=)
Det kommer bli så spännande och roligt, både jag och Henke ser det som ett långtidsboende så nu kommer vi lägga mer pengar och tid på denna lägenhet än den vi har i Grimslöv.. Detta kommer bli så underbart att ha en större lägenhet..
Mer plats för Rambo att springa runt i och mer plats för mig och Henke och våra möbler..!!
Ni anar inte vilka planer jag har i mitt huvud just nu, jag vet exakt vad vi ska ha i vardagsrummet, sovrummet och i hallen än så länge men just nu kommer vi att använda oss utav de saker som vi har i denna lägenhet, fram till att vi får ihop en ekonomi för de andra möblerna som står på listan.. Nu än sålänge kommer de att inhandlas saker i omgångar så att utgifterna inte blir för stora..
Men jag har en känsla av oro och saknad för min syster som kommer att vara själv hemma, under en tid..
Men flytten går nog inte förrän om 3 månader då uppsägningstiden för denna lägenheten är så länge.
Det blir precis lagom innan jag går ut skolan och ska jobba förhoppningsvis får jag jobb någonstans..=) Hoppas på det...
Men men nu är det klart i alla fall och om allt går som beräknat så ska det inte vara så svårt att säga upp denna lägenheten och flytta till Vislanda..=) Längtar redan.
Men vi kommer att ta en dag i taget än sålänge för att bygga upp vår ekonomi..=)

Nu ska jag gå och lägga mig och sova riktigt gott och sen imon händer det lite andra saker..
Becka kommer hit men innan dess ska jag gå en runda på morgonen och sen ska jag ta det lite lugnt och plugga..haha!!
Sen vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen men det är ju Let's Dance imon också och det får jag inte missa.
Morgan och Laila är ju de bästa just nu i alla fall och jag tycker att de sopar mattan..haha!!
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen..Sov Gott
Love// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0