Projektdag

Jaha idag har jag projektdag hela dagen, men jag och Thilda bestämde oss för att ta det lilla lugna idag och förena nytta med nöja, så både jag och Thilda åker in till stan men inte tillsammans utan jag åker med Henke och hon åker med någon annan.. Men vi ska titta på skyltningar hade vi tänkt=) för att få lite mer inspiration till våra egna skyltningar som vi ska ha i skolan snart igen=) Men nu är jag hemma, har tvätt i tvättmaskinen som vi måste vänta på innan vi åker till stan=)
Jag hade också tänkt att lämna CV till några butiker både på I11, samarkand och nere i stan=) Man får bara hoppas på det bästa helt enkelt..=)
Sen har jag och Henke bestämt att vi skulle äta på MAX idag=) Lyxa till det lite i vardagen, haha!!

Men men här kommer dagens planering:
1. Gå en runda (Klart)
2. Plugga Organisation & Ledarskap (Klart)
3. Tvätta (snart klart)
4. Skriva lite gympa papper (klart)
5. Till stan med Henke
6. Handla

Jag och Älsklingen<3

Nu vet ni lite vad jag hade tänkt fördriva dagen med, men det mesta är ju faktiskt redan gjort...
Det kommer alltid till något på mina listor i alla fall..=) Men men det är väl bra antar jag...

Men ni får ha en bra dag sålänge, så kanske vi hörs senare ikväll..
Loooove Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0