Projektdag

Idag började dagen med att klockan ringde vid 07.40 och jag var så trött så snozzade fram till 07.50 och kom på då att det var en timme kvar tills jag skulle köra för att hämta Crisse som skulle åka med mig till stan=)
Hoppade upp ur sängen, gick och satte igång kaffekannan och sen tvättade jag ansiktet och rengjorde det.. La på en dagcreme.. Mycket bra för huden, jag ska ha en ganska mjuk och tunn kräm eftersom min hy är så fet. Tänk på det=)
Sen åt jag frukost, två mackor med ost, ett glas oboy det var så längesen så jag var tvungen och en kopp kaffe=)
Kom på också att jag behöver köpa frukt, för det är het slut i skålen där hemma nu=/ Tråkigt..
När jag hade hämtat Crisse hade jag glömt min kasse med kläder som vi skulle lämna tillbaka till Aima, så jag fick köra hem igen och hämta den, Tack Crisse för att du påminde mig..=) haha!!
Sen i stan, gick Crisse till skolan och jag gick för att möta Thilda som väntade vid Linnegallerian=) Shoppa lite också såklart=) hihi!!
Sen gick vi och lämnade tillbaka kläderna på Aima och sen gick vi vidare till Gina Tricot där vi skulle låna denna veckans kläder till skyltningen=) Åhh vad det blev bra också, jag är så stolt över oss.. Det blev faktiskt riktigt bra.. Ni får se en bild imon=)

Men nu ska jag åka hem, och sen ska jag plugga till ett prov som jag har imon, det kanske blir att jag tränar eller gå en runda=) Men röra på mig det måste jag göra i alla fall, och sen ta en skön, varm dusch=) Mmmm längtar!
Ha det bra sålänge så kanske vi hörs ikväll igen=)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0