Sitter i skolan

Nu sitter jag i skolan och har UF, vi ska planera inför DAG X i tipshallen Växjö=)
Det ska bli så roligt, men det enda vi har lite ont om är pengar, vi behöver 300 kr för att kunna vara med, och vi vill verkligen men vi ska se om vi inte kan fixa det på något sätt..=)
Kanske ska börja sälja smycken snart, först måste vi göra klart några örhängen till=) Pilligt men det är roligt!
Mimmie och jag gör inte alls mkt men jag ska nog snart ta ner vår skyltning som jag och Thilda har gjort=)
Vi har det som projektarbete, mycket roligt men vi är under hård tidspress nu kan man lugnt säga=) Men vi fixar det!!

Sen har jag betygsamtal om APU'n som vi har haft våren 2008 och hösten 2008, det kommer bli spännande!!=)
Hoppas på bra betyg i alla fall.. !
Sen blir det idrott antingen i ishallen eller blir det styrketräning och pingis??
Lite osäkert fortfarande..
Idag har vi nog Engelska för läraren har inte sagt något ännu om han är hemma så om han inte hör av sig så är han nog i skolan=)
Jaja men än så länge håller jag mig till dagsplaneringen i alla fall..=) Ha en bra dag så länge// Love Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0