Sjukling no 1

Jaha det var ett tag sen jag skrev, och det finns såklart en förklaring till detta..!!

I måndags började jag att må dåligt men jag var i skolan tills det att jag skulle sluta!
I tisdags var jag hemma, började få mer huvudvärk och hostan kändes som om jag skulle hosta upp alla mina organ i kroppen.
Igår var jag också hemma för då hade jag fått ännu högre feber och låg mest däckad i soffan..
Men jag hade gympan så jag fick ta en alvedon och sen var det bara att ta på sig några myskläder och sen bar det av mot gympan, men som tur var Carro där så jag fick gå hem efter en halvtimma ungefär..=) det behövdes..
Jag låg i soffan hela kvällen och tittade på Desperate Housewives säsong 1 så nu är den färdig tittad, nu är det säsong två som gäller=)
Men men idag är det inte mycket som händer, ska mest ta det lugnt och vila ut riktigt så att jag kan jobba imon=)

Men men ha en bra dag sålänge så kanske vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0